طرز استفاده از ماشین لباسشویی آبسال

طرز کار ماشین لباسشویی آبسال

آبسال شرکت لوازم خانگی ایرانی است که در زمینه تولید و توزیع کولر های آبی، بخاری های گازسوز، اجاق گاز ،ماشین های ظرفشویی و ماشین لباسشویی فعالیت می‌کند. با توجه به تولیدات بسیار زیادی که این شرکت در مدل های مختلف دارد، می توانید از طریق آموزش های مختلفی که برای طرز استفاده از ماشین لباسشویی آبسال در اختیار شما قرار داده می شود، به راحتی این دستگاه را در منزل نصب نموده و از آن برای رفع تمامی نیاز های خود استفاده نمایید.

در صورتی که برای مراحل نصب و استفاده از ماشین لباسشویی آبسال به مشکلی برخورد کردید، می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما تماس گرفته و پاسخ تمامی سوالات خود در مورد مراحل نصب و طرز استفاده از ماشین لباسشویی آبسال  و یا مراحل تعویض قطعات و تعمیر ماشین لباسشویی در تهران و کرج را دریافت نمایید.

اگر دیگر تجهیزات گرمایشی و سیستم های سرمایشی منزل و محیط کاری شما دچار خرابی شده است نیز می توانید از خدمات ویژه تعمیر پکیج در تهران و کرج در منزل و محیط کاری خودتان استفاده نمایید.

ماشین لباسشویی آبسال

ماشین ‌لباسشویی آبسال در مدل ‌های متنوعی تولید شده‌اند و هر یک قابلیت‌ های مختلفی دارند.

این ماشین ‌ها در دو نوع قدیمی و اتوماتیک‌ های جدید هستند که کار با ماشین لباسشویی اتوماتیک جدید بسیار راحت است و طبق برنامه‌ای که برای آن مشخص می ‌کنید لباس ‌ها را شسته و خشک می‌ کند.

شما برای استفاده از این ماشین ‌ها ابتدا باید لباس ‌های چرک را داخل گرداننده ماشین لباسشویی بریزید سپس درب مخزن را بسته و تنظیماتی از قبیل نوع شستشو، دمای آب شستشو و دور گردش برای خشک کردن را انتخاب کنید.

طرز استفاده از ماشین‌ های لباسشویی آبسال به این صورت است که ماشین ‌های جدید دارای تنظیمات بیشتری هستند که برای شستن بهتر لباس‌ ها بکار می‌ روند و تمامی توضیحات این ماشین لباسشویی داخل دفترچه راهنمای آن وجود دارد.

پس از این که شما ماشین لباسشویی را روشن کردید و ماده شوینده را داخل مخزن ریختید، لباس‌ ها شروع به چرخش می‌ کنند و آب گیری تا زمانی که لباس ‌ها کاملاً خیس شوند اتفاق می ‌افتد و به همین شکل مواد شوینده هم با آن ‌ها مخلوط می ‌شود تا شروع به شستشو نماید.

با توجه ‌به زمانی که برای شستشو انتخاب کرده‌اید ماشین لباسشویی لباس ‌ها را می ‌چرخاند و پس از مدتی نوبت به آبکشی مرحله اول می‌ شود که با پمپ مکنده ماشین تمامی آب داخل ماشین و کثیفی‌ ها را از داخل ماشین به داخل چاه هدایت می کند.

دوباره ماشین شروع به آب ‌گیری می‌ کند و لباس ‌ها هم می‌ چرخند تا حدی ‌که دوباره کاملاً خیس شوند.

در دو مرحله این اتفاق می‌ افتد و دوباره آب ‌های کثیف خارج می ‌شوند تا مرحله‌ی سوم که آب‌کشی نهایی اتفاق می ‌افتد و ماشین لباسشویی با توجه ‌به دور خشک ‌کنی که شما انتخاب کرده‌اید با قدرت بالا لباس ‌ها را خشک می ‌کند.

بسته به اینکه دور موتور روی چند دور بر دقیقه باشد درصد خشک ‌شدن لباس‌ ها هم متفاوت است و سرعت بالای چرخش کمک زیادی به خشک ‌شدن لباس ‌ها می ‌کند.

قدرت تمیز کنندگی این ماشین‌ها بسیار خوب است و ماشین‌ های آبسال جدید دارای یک مانیتور هستند که داخل آن می ‌توانید جزئیات شستشو را مشاهده کنید.

اگر که می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با چگونگی شستشوی لباسشویی ها کسب کنید حتما به مقاله مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی بزنید.

مدل های ماشین لباسشویی آبسال

مدل های ماشین لباسشویی آبسال

شما برای طرز استفاده از ماشین لباسشویی آبسال نیازمند اطلاعات بیشتر درباره مدل های این نوع لباسشویی دارید که در ادامه به توضیح آنها پرداخته ایم:

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES 10613 S

این لباسشویی یک سیستم عالی دارد و آن عیب یابی خودکار و نمایش عیوب روی صفحه نمایشگر لباسشویی می باشد و همچنین لباسشویی مدل  AES 10613 S  دارای یک دکمه برای به تاخیر انداختن شروع کار ماشین می باشد که به شما کمک می کند زمانی از منزل خارج شوید و لباسشویی را روی چند ساعت بعد تنظیم کنید تا کار خود را کند.

این لباسشویی قابلیت دکمه ی تشدید شستشو، اتو کشی آسان و آبکشی اضافه را دارا است و استفاده از این برنامه ها به آسانی صورت می پذیرد و بدنه این لباسشویی با روش های جدید کارخانجات پیشرفته ماشین سازی پس از فسفاته شدن با رنگ الکتروفورز آستر کاری شده است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل AFS12073C

این مدل لباسشویی آبسال دارای سیستم عیب یاب خودکار است و دارای یک پمپ اضافه برای گردش بهتر آب در ماشین تعبیه شده است، قدرت خشک کن این لباسشویی 1200 دور در دقیقه است که باعث می شود با این قدرت بالا آب لباس ها به خوبی چکیده شود و مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی و همچنین تنظیم خودکار مقدار آب با توجه به وزن را دارد و باع می شود در مصرف آب و برق صرفه جویی شود و انرژی کمتری هدر میرود.

بیشتر بخوانید: علت صدای ماشین لباسشویی

نصب لباسشویی آبسال

نصب لباس شویی آبسال

برای نصب ماشین لباسشویی شما نیاز به تیم حرفه ای دارید تا با خیال آسوده بتوانید نصب را انجام دهید که پیشنهاد ما به شما الو تهویه می باشد.

  ارتفاع خروجی فاضلاب باید در حدود ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر باشد تا آب از ماشین میک زده نشود.

جهت متصل کردن دو شاخه و برق از پریز های مجزا استفاده شود و در صورت استفاده از رابط سه راهی باید تحمل 20 آمپر رو به بالا باشد.

ماشین لباسشویی را در حدود حداقل دو درصد شیب تراز کنید تا عمر و لرزش آن به بهترین نحو ممکن باشد.

برای اتصال آب شهری حتما از شیر جداگانه مخصوص استفاده کنید تا در مواقع اضطراری بتوانید آنرا ببندید.

پس از نصب ماشین لباسشویی یک برنامه آبکشی ساده که معمولا ۱۲ تا ۲۰ دقیقه است را انتخاب کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. اگر بعد از تمامی کارهای انجام شده مشاهده کردید که از زیر ماشین لباسشویی یا قسمت های مختلف آن آب نشتی دارد، باید به دنبال راهکاری برای برطرف کردن علت آب دادن ماشین لباسشویی باشید.

در هنگام نصب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  ارتفاع خروجی فاضلاب باید در حدود ۵۰ تا ۹۰ سانتی متر باشد تا آب از ماشین میک زده نشود،جهت متصل کردن دو شاخه و برق از پریز های مجزا استفاده شود، ماشین لباسشویی را در حدود حداقل دو درصد شیب تراز کنید تا عمر و لرزش آن به بهترین نحو ممکن باشد.

پس از اتمام کار نصاب

جهت پیگیری و یا بروز هر گونه مشکل بهتر است فاکتور نصب با هزینه هایی که کرده اید را به همراه مهر و امضایی که معتبر باشد نزد خود نگه داشته تا در مواقع لازم استفاده کنید و همچنین شماره سریال مدل و برند دستگاه خود را در کارت گارانتی تطبیق دهید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی آبسال

برای اینکه بتوانید بیشتر با طرز استفاده از ماشین لباسشویی آبسال آشنا شوید حتما باید به کلمات روی آن توجه کنید.

روی ماشین ‌های لباسشویی کلمات زیادی هستند که با دانستن آن‌ ها بهتر می ‌توانید به شستن لباس‌ هایتان با کیفیت بالا بپردازید تا کاملاً تمیز شوند و لکه‌ های سخت از آن‌ ها جدا شود.

مشخص ‌ترین کلمه‌ای که روی ماشین نشان‌ داده ‌شده کلمه start/puse است که به معنای روشن شدن و توقف است.

کلمه بعدی spin به معنای سرعت ماشین لباسشویی است که دور خشک‌ کن را مشخص می ‌کند و هرچه بیشتر باشد لباس‌ ها بیشتر خشک می ‌شوند.

معنای کلمه temp  یعنی دمای آبی که داخل ماشین فرستاده می ‌شود چند درجه باشد و شما می ‌توانید لباس ‌های چرک را با دما های بالا بشویید تا تمیز تر شوند. 

کلمات cotton و wool نشان‌ دهنده جنس پارچه کتان و پشمی هستند که اگر این جنس لباس را داخل ماشین ریختید باید تنظیمات را روی آن قرار دهید تا شستشو به طور دقیق‌ تری انجام شود. Rinse هم به معنای تخلیه است که آب اضافی از داخل ماشین خارج شود.

Quick هم به معنای شستشوی سریع برای وقتی است که زمان کافی ندارید یا لباس‌ ها خیلی کثیف نباشند استفاده می ‌شود.

اگر چه می خواهید برای تعمیر و نصب لباسشویی آبسال اقدام نمایید می توانید از طریق صفحه تماس با ما از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آبسال قدیمی

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آبسال قدیمی

دفترچه راهنما یکی از ضروری‌ ترین نیاز های افراد برای اشنایی با طرز استفاده از ماشین لباسشویی آبسال می باشد پس حتما به مطالعه دقیق آن بپردازید.

ماشین ‌های لباسشویی آبسال دارای مزیت ‌ها و قابلیت ‌های زیادی هستند که همه‌ی آن‌ ها برای ما مشخص نیست و برای اینکه بدانیم طرز استفاده از ماشین به چه شکل است و معنای کلماتی که روی ماشین لباسشویی نوشته شده، چیست می ‌توانیم به این دفترچه مراجعه کنیم تا اطلاعات کامل را دریافت کنیم.

درون دفترچه راهنما حتی از کوچک ‌ترین جزئیات ماشین و قطعات آن هم صحبت شده تا بهتر بتوان از ماشین لباسشویی مراقبت کرد.

گاهی اوقات ماشین ارور هایی می ‌دهد که فقط با وجود داشتن دفترچه راهنمایش می ‌توان متوجه دلیل آن شد.

دفترچه ‌های راهنما چندین برگ دارند که تک‌تک دکمه‌ ها و نوشتنی های روی ماشین لباسشویی را داخل آن توضیح داده‌اند و اگر کوچک ‌ترین مشکلی در دانستن معنای کلمات پیدا کردید می ‌توانید به آن مراجعه کنید.

مراقبت‌ های ویژه‌ای که باید از ماشین لباسشویی داشته باشید درون این دفترچه به شما یادآوری شده که بسیار مهم هستند مانند خالی ‌کردن آب فیلتر ماشین لباسشویی که به طول عمر بیشتر آن کمک می‌ کند.

انواع ماشین لباسشویی آبسال دارای یک نوع دفترچه است و شما با توجه ‌به مدلی که خریداری کرده‌اید باید به بخشی از دفترچه که مربوط به مدل شماست مراجعه کنید و بسیاری از آیتم‌ ها هم همانند مدل‌ های دیگر است که راهنمای یکسانی دارند.

در این دفترچه حتی میزان مصرف برق هم برای شما ذکر شده تا راحت‌ تر بتوانید مدل موردنظر را انتخاب کنید.

4.4/5 - (5 votes)

8 پاسخ

  1. سلام لباسشویی سامسونگ بردش مشکل داره چندجا رفتم انجام ندادن شما انجام میدید؟

    1. سلام در اسرع وقت انجام میشه با شماره ها در تماس باشید

  2. سلام وقت بخیر ماشین لباسشویی موقع ابکشی وخشک کن خیلی صدا میده و میلرزه علت چیست

    1. دلایل مختلفی میتونه داشته باشه، لطفا با شماره 09196776761 تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنیم

  3. سلام ماشین لباسشویی آبسال داریم وقت خشک کن خشک نمیکنه

    1. سلام نفس جان، خشک نکردن میتونه علل زیادی داشته باشه، لطفا با شماره 09121098587 تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

ثبت درخواست تعمیرکار