علت نشت آب از پکیج + روش جلوگیری ریزش آب از پکیج

پکیج یکی از وسایل گرمایشی است که در بسیاری از منازل وجود دارد و این وسیله در ارتفاع مشخصی از زمین نصب می ‌شود و نصب آن باید توسط متخصص انجام شود. پکیج‌ ها برند های گوناگونی دارند اما به ‌طور کلی ایراد یکسانی که همه‌ی آن ‌ها دارند این است که پس از مدتی دچار نشت آب می ‌شوند و این ممکن است بسیار کم باشد و به‌ مرور زمان افزایش پیدا کند. شما می توانید با مطالعه این مقاله به تمامی دلایل نشت آب از پکیج ها آگاه شوید از طریق ارتباط با الو تهویه این مشکل را برای همیشه حل نمایید.

علت ریزش آب از پکیج ایساتیس و ایران رادیاتور و بقیه برند های پکیج را در این مطلب به صورت کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

علت سرازیر شدن آب پکیج

در اینجا می خوانید پنهان کردن

رسیدگی و مراقبت زیاد از پکیج ‌ها در زمان مشخص موجب می ‌شود که از نشتی آن جلوگیری شود و جلوی بالا رفتن هزینه های تعمیر پکیج گرفته شود. اما باز هم اکثر پکیج‌ ها به دلایل مختلف زیر دچار نشتی آب می ‌شوند:

علت ریزش آب از پکیج

نشتی آب از پکیج به دلیل خوردگی و فرسایش لوله‌ ها

خوردگی و فرسایش لوله‌ ها یکی از مهم‌ترین دلایل نشت آب است. اگر سریع به فکر درست کردن پکیج بیفتید شاید با عوض کردن یکی از لوله ‌ها مشکل حل شود اما با گذشتن زمان نشتی آب موجب پوسیدگی قسمت‌ های بیشتر می ‌شود و آسیب‌ های جدی به پکیج وارد می ‌کند.

نشتی آب از پکیج به دلیل خوردگی و فرسایش لوله‌ ها ساییدگی قطعات داخلی

ساییدگی قطعات داخلی هم موجب نشت آب می ‌شود. اگر شما در زمان مشخصی لوله‌ های داخلی را رسوب ‌زدایی نکنید و یا قطعات داخلی دچار سایش شوند و آن ‌ها را تعمیر نکنید باعث آسیب به قسمت ‌های دیگر و سوراخ شدن و نشتی آب می ‌شوند.

نشتی آب از پکیج به دلیل خوردگی خراب شدن پمپ پکیج

از دلیل دیگری برای نشت آب است که توانایی کافی برای پمپاژ ندارد و باعث آب دادن پکیج از زیر آن می ‌شود که باید پمپ را تعویض و یا تعمیر کرد.

نشتی آب از پکیج به دلیل بالا بودن میزان فشار

گاهی اوقات فشار بالای دستگاه هم موجب نشتی آب می‌ شود زیرا دستگاه برای جلوگیری از ترکیدن لوله‌ ها باید آب اضافی را از خود خارج کند و این باعث می‌ شود که آب از زیر پکیج شما بریزد. باید حواستان به فشارسنج باشد و فشار پکیج بیش از حد بالا نرود زیرا بسیار خطرناک است.

نشتی آب از پکیج به دلیل خراب بودن شیر کنترل

هر پکیج به یک شیر کنترل دما متصل است که وظیفه نگه‌ داشتن دمای پکیج را دارد و اگر درست کار نکند دمای آب داخلی به‌ شدت افزایش می ‌یابد و منجر به نشتی آب می‌ شود.

گاهی اوقات باید آب ‌بندی قطعات را با دقت انجام داد زیرا این قطعات گاهی با فشار بالای آب ممکن است دچار ریزش آب شوند و همچنین اگر اتصالات پکیج هم شل باشد موجب آب ‌ریزی می ‌شود.

پکیج باید به‌ درستی نصب شود و نصب اشتباه و بی‌دقت هم موجب آب ریزی پس از مدت کوتاهی می‌ شود.

علت ریزش آب از پکیج ایساتیس

علت ریزش آب از پکیج ایساتیس

پکیج‌ های ایساتیس بیشتر به دلیل سوراخ بودن قسمتی از بدنه و یا قطعات آن دچار ریزش آب می‌ شوند که تا حدودی خودتان می ‌توانید محلی که سوراخ شده و یا شل بودن اتصالات را که موجب ریزش آب شده­اند را چک کنید.

احتمال اینکه یکی از لوله‌ ها و داخل یکی از قطعات سوراخ شده باشد زیاد است و علت ریزش آب از پکیج ایساتیس را به دست متخصصان و ماهران این رشته بسپارید. همچنین اگر چه از پکیج لورچ استفاده می نمایید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای رفع خطای پکیج لورچ و تعمیر پکیج لورچ روی دکمه زیر کلیک نمایید.

برای اینکه از شر مشکلات پکیج در امان باشید، بهتر است قبل از نیاز به رفع مشکلات و تعمیرات، سرویس دوره ای پکیج را جدی بگیرید. در سرویس دوره ای پکیج ایساتیس همه قسمت های مختلف سخت افزاری دستگاه مورد بررسی و تست و عیب یابی قرار می گیرند.

سرویس دوره ای باعث می شود تا راندمان و عملکرد دستگاه شما بالاتر برود و بتوانید از پکیج به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. نکته مهم تر اینجاست که تعمیرات پکیج ایساتیس می تواند در برخی از موارد هزینه های بسیار بالایی را بر روی دوش شما بگذارد. به همین دلیل بهتر است برای خرابی های کلی قطعات و سوخته شدن آن ها، سرویس دوره ای را جدی بگیرید.

کارشناسان و متخصصین حرفه ای الو تهویه به صورت دوره ای تمامی مدل های مختلف پکیج ایساتیس و دیگر برند ها را سرویس کرده تا متوجه خرابی های دستگاه شده و از پیشرفت آن جلوگیری کنند.

علت نشت آب زیر پکیج بوتان

در این پکیج ‌ها احتمال اینکه آب‌ بندی اتصالات به‌ درستی انجام نشده باشد و در لوله‌ ها حفره‌ای وجود داشته باشد هست.

همچنین افت فشار هم از دلایل دیگری است که خود به دلایل مختلف اتفاق می ‌افتد.

شما باید ابتدا تمامی اتصالات را سفت کنید و پس از آن اگر دوباره پکیج دچار ریزش و نشتی آب بود دلایل دیگر را جست‌وجو کنید.

مبدل‌ ها هم نقش اساسی را در این نوع پکیج ایفا می ‌کنند و خراب بودن یا سوراخ شدن یکی از مبدل ‌ها هم احتمالی قوی برای نشت آب است.

اتصالات داخلی دستگاه گاهی بر اثر بالا رفتن فشار بیشتر از دو تحت ‌فشار قرار می‌ گیرند و ممکن است این اتصالات شل شوند و نشتی به وجود آید.

استفاده از اتصالات قوی کمک زیادی به جلوگیری از نشتی آب می‌ کند و به‌ طور کلی هر چند وقت یک بار باید تمامی اتصالات و لوله‌ های داخلی پکیج بوتان چک شود تا هیچ مشکلی نداشته باشند.

 علت نشت آب از پمپ پکیج ایران رادیاتور

علت نشت آب از پمپ پکیج ایران رادیاتور

پمپ پکیج یکی از مهم‌ ترین قطعاتی است که در پکیج کاربرد دارد و در پکیج ایران رادیاتور از بهترین پمپ ‌ها استفاده می ‌شود.

اما پس از گذشت زمان به دلایل مختلف از جمله هوای داخلی آن و رسوب ‌هایی که به دلیل آب در آن ایجاد می‌ شود دچار خرابی می ‌شود و نمی ‌تواند پمپاژ درست آب را انجام دهد و آب به‌درستی به چرخش نمی ‌افتد. در صورتی که علت نشت آب از پکیج را ندانید ممکن است هزینه های زیادی را برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور پرداخت کنید.

پمپ وظیفه‌ی مهمی را در این وسیله به عهده دارد و اگر خراب شود دیگر نمی ‌توان از پکیج استفاده کرد زیرا جریان آب قطع می‌ شود و پکیج از کار می ‌افتد.

باید با هوادهی مناسب و رسوب ‌زدایی آن این مشکل را حل کرد زیرا این عوامل موجب نشت آب هم می ‌شوند.

گاهی اوقات پمپ ‌ها نیاز به تعویض دارند اما گاهی هم می‌ توان فقط با رسیدگی به آن‌ ها مشکل را حل کرد.

اگر آب‌ بند و اورنگ پمپ خراب شود هم موجب نشتی آب می‌ شود.

خاموش کردن طولانی‌ مدت پکیج هم یکی دیگر از دلایل آب ریزی پمپ آن است و بهتر است هر چند وقت یک بار پکیج را روشن و خاموش کنید و نگذارید مدت زیادی خاموش بماند.

تعمیر آن هم باید با عوض کردن اورنگ و واشر ها انجام شود و آب‌ بندی کامل را برای آن انجام داد اما اگر دچار پوسیدگی شده باشد نمی ‌توان برای آن کاری کرد و باید حتماً تعویض شود.

پکیج‌ ها شباهت ­های زیادی با یک دیگر دارند اما تفاوت‌ هایی که در به ‌کار بردن قطعات مختلف در آن ‌ها ایجاد شده است می ‌تواند روش تعمیرات آن‌ ها را با یک دیگر متفاوت کند.

شما باید با توجه به برندی که خریداری می‌ کنید رسیدگی‌ های لازم را انجام دهید تا حداقل خرابی برای پکیج شما ایجاد شود و بتوانید مدت زیادی از آن استفاده کنید.

امیدواریم مطالب بالا شناخت بهتری درباره پکیج ‌ها برای شما ایجاد کرده باشند.

راه های جلو گیری از نشت آب از پکیج

علت نشت آب از پمپ پکیج ایران رادیاتور

وقتی پکیج آب می ‌دهد باید سریع به آن رسیدگی کنید زیرا ممکن است بتوانید با تعمیر و تعویض یک قطعه مشکل آن را حل کنید اما گاهی اوقات با سرسری گرفتن عیب ‌و ایراد پکیج ‌ها باعث می ‌شوید که تعمیرات اساسی نیاز داشته باشند.

علت نشت آب از پکیج می‌ تواند دلایل دیگری هم داشته باشد اما دلایلی که در بالا ذکر کردیم مهم ‌ترین دلایل آب ‌ریزی پکیج هستند.

شما باید هر چند وقت یک بار یک متخصص را به منزل خود بیاورید تا پکیج ‌های شما را چک کند و این موجب کاهش هزینه‌ های شما در طولانی‌ مدت هم می‌ شود.

الو تهویه با داشتن کادر مجرب در زمینه تعمیرات انواع پکیج ها می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد کافیست از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان حرفه ای ارتباط بگیرید و مشکل را برای آنها شرح دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات شما آغاز شود.

به دلیل اینکه آب‌ های شهری رسوبات زیادی دارند موجب رسوب در قسمت ‌های مهم پکیج می‌ شوند و رسوب‌ زدایی از مهم ‌ترین کار هایی است که یک نصاب و یا تعمیرکار پکیج انجام می ‌دهد.

نکات مهم در هنگام نشت آب از پکیج

تا اینجا دلایل مختلف نشت آب از پکیج را متوجه شدیم، اکنون بهتر است بدانیم هنگام سرازیر شدن چه نکاتی را مورد توجه قرار دهیم.

هنگام سرازیر شدن باید در قدم اول تمامی شیر های فلکه آب را بست و دستگاه را از برق کشید و بعد از بستن شیر گاز با یک فرد با تجربه تعمیر کار پکیج تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: علت ارور 40 60 80 پکیج و روش های رفع آن

پایین آوردن فشار پکیج جهت جلوگیری از نشتی آب

روش‌های مختلفی جهت کم کردن فشار پکیج وجود دارد، برای مثال می‌توانید شیر هواگیری را بازکرده و باعث کاهش فشار پکیج شوید، که در این حالت مقداری آب از پکیج خارج شده و این مورد باعث کاهش فشار پکیج می‌شود، که در این حالت وقتی‌که فشار بر روی یک و نیم قرارگرفت می‌توانید شیر هوا را ببندید یا جهت کاهش فشار به‌راحتی می‌توانید شیر ورودی آب سرد و شیر پرکن را بازکرده و منتظر کاهش فشار شوید.

علت نشت آب از پکیج

آیا امکان استفاده از پکیج هنگام نشتی آب وجود دارد؟

بهتر است هنگام نشتی آب و مشاهده کاهش ناگهانی فشار از پکیج استفاده نکنید، هنگام نشتی حتماً باید پکیج را خاموش کرده و با مراکز تعمیر تخصصی جهت رفع مشکل تماس بگیرید.

دلیل کم شدن فشار موقع نشتی آب در پکیج چیست؟

آب علاوه بر اینکه می‌تواند باعث کم شدن فشار در دستگاه شود، همچنین مهم‌ترین گزینه‌ای است که باعث می‌شود تا در رادیات ولوله‌ها نیز نشتی ایجاد گردد.

 با توجه به اینکه پکیج­ها با فشار پایین نمی‌توانند عملکرد مناسبی داشته باشند و با مدنظر قرار دادن این موضوع که دلایل مختلفی می‌تواند باعث نشتی آب گردد، درنتیجه رفع مشکل به‌صورت اساسی توصیه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: علت ارور 40 70 80 پکیج و روش های برطرف کردن آن

آیا نشتی و آب­ریزی در پکیج خطرناک می‌باشد؟

نشتی آب در پکیج جزو مواردی است که در صورت عدم تعمیر به‌موقع، می­تواند باعث بروز خسارات زیادی گردد.

برای مثال می‌تواند باعث مشکلات الکتریکی در دستگاه شده و یا می‌تواند سبب اتصال کوتاه گردد. درنتیجه برای جلوگیری از بروز خسارات جبران ناپذیر و کاهش هزینه‌ها حتماً باید موقع مشاهده نشتی آب در پکیج، نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

که خوشبختانه امروزه مشخص کردن علت بروز نشتی در پکیج‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است و افراد متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند منبع مشکل را تشخیص داده و از آبریزی پکیج جلوگیری کنند.

آیا آبریزش پکیج به‌صورت مداوم ادامه پیدا می‌کند یا ممکن است قطع گردد؟

اگر موقع چکه کردن پکیج و مشاهده نشتی دستگاه را خاموش‌کنید در این حالت فشار کاهش‌یافته و درنتیجه نشتی متوقف می‌گردد و با توجه به اینکه پکیج­ها یک وسیله مهم در منازل به‌حساب می‌آیند

پس جهت تشخیص علت آبریزی زیر پکیج و یا تشخیص علت آب دادن شلنگ پکیج آب دیواری و یا مشخص کردن علت خروج آب از شیر تخلیه پکیج و موارد دیگر حتماً باید بررسی‌های تخصصی انجام شود

که در تمام این موارد به‌وسیله افراد مجرب مشخص‌شده و تعمیر می‌گردد. پس می‌توانید با نمایندگی‌های تعمیرات تخصصی تماس حاصل کنید و خواهان بررسی پکیج گردید

که در این حالت متخصصین مربوطه در سریع­ترین زمان ممکن در منزل حاضرشده و اقدام به رفع مشکل می‌کنند.

آیا موقع بروز نشتی آب در زیر پکیج باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنیم؟

بروز نشتی و چکه کردن آب و سرریز شدن آب در پکیج یک مورد بسیار مهم و جدی می‌باشد که در صورت عدم تعمیر می‌تواند باعث بروز خسارات بسیار زیادی گردد؛ پس هنگام مشاهده چنین موردی حتماً باید در سریع‌ترین زمان ممکن با متخصصین مربوطه تماس حاصل کنید.

اقدامات اولیه موقع نشتی آب در پکیج

زمانی که مشاهده کردید نشتی آب در پکیج وجود دارد، در این حالت ابتدا باید دستگاه را از برق جدا کنید، شیر گاز را به‌صورت کامل ببندید، و تمام شیرهای آب را از فلکه قطع کنید.

 سپس باید با مراکز تعمیرات تخصصی پکیج تماس حاصل کنید و تا رفع اساسی مشکل ،به‌هیچ‌عنوان نباید از پکیج استفاده کنید.

آیا نشتی آب در درازمدت می‌تواند باعث بروز آسیب در پکیج گردد؟

نشتی آب سبب منتقل شدن رطوبت به دیوار و پریز برق می‌گردد و این مورد می‌تواند خسارت جانی و مالی جبران ناپذیر را ایجاد کند.

 مخصوصاً آب دادن پکیج ایران رادیاتور یا آب دادن پکیج بوتان و تمام پکیج‌های دیگری که به‌وسیله برندهای مختلف تولیدشده‌اند می‌توانند و سبب بروز آسیب‌های بسیار جدی در دستگاه گردند.

 و عدم توجه به این مورد می‌تواند در بازه زمانی کوتاه آسیب‌های جبران‌ناپذیری را ایجاد کرده و حتی ممکن است نیاز به خرید پکیج جدید را داشته باشید.

دلایل نشت آب از پکیج

درنتیجه فرقی نمی‌کند که شما از چه نوع پکیجی استفاده می‌کنید و یا شدت نشتی آب در پکیج چقدر است

 در حالت کلی می‌توانیم بگوییم که تنها راه دریافت عملکرد مناسب از پکیج این است که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

خوشبختانه امروزه امکان دسترسی به نمایندگی‌های تعمیرات تخصصی انواع پکیج‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است و در تمام شهرها نمایندگی‌های تعمیرات مجاز انواع پکیج‌ها وجود دارد، درنتیجه با خیال راحت می‌توانید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

تخلیه آب پکیج برای جلوگیری از نشت آب

پس از دانستن مشکل نشت آب از پکیج به دنبال آن سراغ تخلیه آب از پکیج خواهیم رفت، اگر شما به کارهای فنی وارد هستید و ابزارآلات لازم را برای این کار به همراه دارید میتوانید اقدام به تخلیه آب از پکیج کنید در غیر این صورت شما با شرکت فنی و مهندسی پکیج می توانید تماس بگیرید تا نیرویی را در اختیار شما قرار دهند، اگرچه شما می‌خواهید خودتان این کار را برعهده بگیرید وسایلی مانند پارچه برای جلوگیری از خیس شدن محیط فصل برای ریختن آب و ابزاری مانند آچار فرانسه، پیچ گوشتی و آچار لوله گیر برای باز و بسته کردن مجدد پکیج احتیاج دارید.

تعمیر نشتی آب پکیج در محل

بروز نشتی آب در پکیج یکی از ایرادات رایجی است که در تمام پکیج‌ها رخ می‌دهد و هنگام استفاده مداوم از یک وسیله حتماً باید به سرویس‌های سالانه محصول توجه کنید.

حتی اگر محصول بهترین برندها را هم خریداری کنید، در صورت استفاده مداوم از محصول مشکلاتی ممکن است در بخش­های مختلف محصول ایجاد گردد که نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد

 و پکیج‌ها هم به‌عنوان یک وسیله مهمی که در منازل و محیط کار استفاده می‌گردند نیاز به رسیدگی و تعمیر را دارند.

درنتیجه توجه ویژه به بحث سرویس سالانه پکیج، مهم‌ترین گزینه‌ای است که می‌تواند باعث شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل موجود را تشخیص داده و نسبت به رفع آن اقدام کنید که این مورد در بحث کاهش هزینه تعمیر نیز تأثیر فوق‌العاده زیادی داشته و می‌تواند عمر مفید پکیج را فوق‌العاده افزایش دهد.

برای مثال تشخیص علت سرریز شدن آب پکیج ایران رادیاتور، یا تشخیص علت ریزش آب از پکیج ایساتیس جزو مواردی است که فقط به‌وسیله افراد متخصص قابل‌تشخیص است و افراد معمولی به‌راحتی نمی‌توانند علت خروج آب از شیر تخلیه پکیج را تشخیص دهند یا تشخیص علت ریزش آب از پکیج ایساتیس کار راحتی برای افراد عادی نمی‌باشد

 درنتیجه با مدنظر قرار دادن این موضوع که امکان رفع مشکل برحسب توصیه‌های دیگران و اطلاعاتی که در دنیای مجازی وجود دارد ممکن نیست، درنهایت حتماً باید در صورت بروز هرگونه موارد غیرعادی با افراد متخصصی که به‌صورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه می‌دهند ارتباط برقرار کرد.

هزینه رفع مشکل نشتی آب در پکیج چقدر است؟

موارد مختلفی می‌تواند بحث هزینه تعمیر نشتی آب در پکیج‌های مختلف را تحت تأثیر قرار دهد برای مثال نوع مشکل به وجود آمده، مدت‌زمانی که برای رفع مشکل موردنیاز است، حق‌الزحمه تکنسین و همچنین در برخی از حالات ممکن است نیاز به تعویض قطعه باشد.

تمام این موارد در کنار هم می‌تواند هزینه رفع مشکل نشتی آب در پکیج‌های مختلف را تحت تأثیر قرار دهد که خوشبختانه تعرفه‌های خدماتی مختلفی که به‌وسیله نمایندگی‌های تعمیر پکیج مشخص می‌گردند بسیار مناسب بوده و تمام خدمات همراه با تضمین ارائه می‌گردد در نتیجه به‌ جای سپردن تعمیر پکیج به افراد غیرحرفه‌ای که معمولاً هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند، بهترین روش این می‌باشد که عیب‌یابی و تعمیر پکیج را به افراد متخصص و متبحر بسپارید در این حالت مطمئن باشید که مشکل به‌صورت کامل برطرف شده و بعدازآن خواهید توانست عملکرد عالی را از دستگاه دریافت نمایید.

 لازم به ذکر است که تمام خدماتی که از طریق مراکز تعمیر شبانه روزی پکیج ارائه داده می‌شود همراه باگرانتی بوده و به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود درنتیجه دیگر هیچ‌گونه نگرانی در رابطه باکیفیت خدمات دریافت شده وجود نخواهد داشت.

 


سوالات متداول:

علت ریزش آب از پکیج ایساتیس چیست؟

پکیج‌ های ایساتیس بیشتر به دلیل سوراخ بودن قسمتی از بدنه و یا قطعات آن دچار ریزش آب می‌ شوند که تا حدودی خودتان می ‌توانید محلی که سوراخ شده و یا شل بودن اتصالات را که موجب ریزش آب شده اند را چک کنید.

علت نشت آب از پکیج ایران رادیاتور چیست؟

خراب بودن پمپ می تواند یکی از مهم ترین دلایل خرابی و نشت آب از پکیج ایران رادیاتور باشد. برای بررسی علل دیگر باید با کارشناسان و متخصصین حرفه ای الو تهویه تماس بگیرید.

5/5 - (2 votes)

9 پاسخ

  1. سلام پکیج ایران رادیاتور ما سری M از قسمت مبدل نشتی میده امکان داره سوراخ شده باشه یا از لوله نشتی بده؟

    1. سلام لطفا توی واتساپ عکس بفرستید راهنمایی کنیم

  2. سلام پکیج ما روی حالت زمستان آب از زیرش میزنه بیرون لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام فشار دستگاه در حالت طبیعی چند هست این عمل یهو پیش میاد یا به مرور زمان

      1. سلام بالای پکیج منبع انبساط والف داره ببیند آب میده اگر هوا زد سالمه مواد دیگه چک بشه با دفتر تماس بگیرید

    2. سلام پمپ و رسوب مبدل ها بیشترین علت می تونه داشته باشه

  3. سلام پکیج مگاترم ارور e4 میده و همه جا را خیس کرده بود تماس گرفتم با شرکت شما خیلی زود امدن مشکل رفع کردن دمتووونننننن گرررررم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
درخواست تعمیر پکیج

درخواست سرویس و تعمیر